Are Your Jeans Sagging? Go Directly to Jail.


Läste idag en artikel i New York Times om häng, ett av mina hatobjekt. Vissa kallar det stil, själv ser jag ingen som helst klass eller stil att gå runt och visa bajsränderna.. I USA har man i alla fall nu fått nog, Are your Jeans sagging? Go directly to jail är dagens artikel enligt mig. Inte för att jag vill att folk ska betala böter för ett plagg de väljer att bära. Utan för att det får en att tänka på vad stil egentligen är, det heter underkläder av en anledning och det gäller både tjejer och killar.

Kolla in artikeln här : http://www.nytimes.com/2007/08/30/fashion/30baggy.html?_r=1&oref=slogin

Däremot bör det vara dags att gå till jail när man inte bär några underkläder alls, hmm Brittan, Linds Lo och miss Hilton. 

Puss & kram

/Lilli - will never show too much


Kommentarer
Postat av: amel

hhah If I see people with baggy jeans, känner jag bara för att dra ner byxorna på dem.

2007-08-30 @ 15:18:17
URL: http://liveamel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0