Även Lilli (ser) på smällen !

Dagen började med att rensa garderoben. Vad ska slängas? (Allt!?) Jag bestämde mig för att satsa på att slänga kläder jag inte har använt på ett år. Det är en ganska bra regel. Har jag inte lyckats hitta ett enda tillfälle att bära detta plagg på ett helt år så kommer det nog inte att komma ett tillfälle nästa år heller. En full svart plastsäck blev det. Jag konstaterade att ju äldre man blir desto fler svarta plastsäckar blir det. Mamma fyllde två. Kläder är dock som kort, fullt av minnen. Plaggen som man kommer ihåg från en viss tid är svåra att sänga. Medans den beiga manchesterkavajen från Gina Tricot var otroligt lätt att slänga. Jag kommer verkligen inte ihåg när jag använde den och varför. Tyckte jag verkligen om den? Sist jag bar den var i nian när jag klädde ut mig till hippie en dag i skolan. Kavajen åkte snabbt ner i den svarta plastsäcken. Efter städning av garderob bar det in till stan. Fikade med vänner från klassen och såg sedan På smällen. Visst det var en bra film, men man visste ju hur det skulle bli redan innan man satte sig ner i biosalongen. Det räcker nästan att se trailern. Filmen var uppdelad i tjej och kill humor. Alla ska kunna se filmen typ. Gå ut till den stora massan. Jag tyckte inte om kill humorn vilket fick mig att känna mig otroligt pryd. Men efteråt konstaterade vi alla att höga runkande losers är inte roligt. Katherine Heigl gör annars ett väldigt bra jobb såklart :) Betyg: LLLLL

Imorgon är det match på Råsunda, Norra stå, vi får se hur det går :P
/Lilli


Kommentarer
Postat av: Lollo

Förstår vad du menar med rensning. Jag slängde nyligen min bruna manchester-kavaj från H&M. Det var som om en sten lyftes från bröstet ;) Jag förstår också kill-humorn, jag tappade lite hoppet på halva mänskligheten...

2007-08-27 @ 07:57:26
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0