BREAKING NEWS BREAKING NEWS MIN RAS DÖR UT

Om hundra år kommer rödhåriga att vara utrotade. Då är det slut på lynnighet och envisa. Två procent av världens befolkning har hårfärgen rött. För att hårfärgen ska finnas kvar om hundra år så får vi rödhåriga börja para oss med varandra. Make som löööv och föda vackra små rödhåriga lynniga bebisar. Det är det som kommer att rädda oss, och en eller annan mutation förstås...

Min plan för att bevara min ras:

1. Alla rödhåriga beger sig till Skottland där 13 procent av invånarna är rödhåriga.

2. Marcia Cross, Julia Roberts, Nicole Kidman och i nödfall Lindsay Lohan startar en ny trend. Alla börjar dejta Conan O'Brien.

image197 Marcia, detta är inte en del av planen !

/Lilli
 


Kommentarer
Postat av: frida

haha, klockrent ju :D

2007-08-21 @ 19:36:22
URL: http://fridalagergren.blogg.se
Postat av: Lollo

Haha!!! Ja, jag har hört att de blåögda kommer att dö ut snart också.. kanske ska fixa en plan jag med ;)

2007-08-22 @ 13:42:38
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0