Datorer, tunnelbana, skola..people hösten är här !

Mina ögon värker när jag tittar på datans skärm, kanske är det dags för glasögon? Jag retar mig på telefoner och ipods som måste laddas, vart är alla laddare? Sist jag åkte tunnelbana kände jag inte lukten, det gör jag nu, sprit, spya och urin. Att behöva gå upp klockan nio är som att gå upp mitt i natten, snart är det en lyx. Som ni kanske märker har jag spenderat min sommar på landet. Sakta men säkert återformas jag till en grinig tunnelbana åkare som helst av allt skulle vilja vara någon annanstans.

Sommaren har varit bra, regning men bra. Två veckor sol blev det. Resan började i Rovinj, Kroatien. En mysig LITEN stad eller by? Som är värd att rekommendera om man vill åka på solsemester. Från Kroatien åkte vi över till Venedig. Det var väldigt häftigt att få se det i verkligheten. Ett problem, ett STORT problem var att det varje dag kom 60 000 - 80 000 turister till Venedig varje dag. Som sagt ett STORT problem. Jag skulle verkligen vilja åka tillbaka till Vendig men dock inte på turistsäsongen! Sen bar det av till Bardolino som ligger vid Garda sjön, det var otroligt (Tilde otrrrrroooligt) fint där.. Sen blev det Berlin, en stad som det var kul att ha varit i, men inte en stad som tog mig med storm direkt. Men historien är ju iaf rätt så ja, speciel.


Idag var första skoldagen.. Vilket innebär att hösten är här, kanske lite sorgligt men sant. Förhoppningsvis kommer sommaren i en bättre skepnad tillbaka igen nästa år.

Sommaren i bilder:

   
Lollo venedig och resten av Italien är ett grymt bra stopp på en tur runt Europa, 18 år nästa sommar ;)


Ha det bra !

/Lilli


Kommentarer
Postat av: Mollyland - en värld av skvaller, hollywood och kändisar!

jobbade i kroatien hela sommaren älskar det

2007-08-20 @ 18:55:31
URL: http://mollyland.tjejsajten.se
Postat av: Lollo

Ja det vore nåt :) Jag kan ju italienska nu också (litegrann allafall)

2007-08-21 @ 16:06:49
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0