Intervjun

Så, nu är det gjort. Min första anställningsintervju. Jag tror att det gick bra, hur vet man egentligen? Han ställde massa frågor och jag svarade med mer eller mindre intelligenta svar. Jag fick öva på att säga "Hej och välkommen till McDonalds, kan jag ta din order?" och sedan var det över. Egentligen bryr jag mig inte så mycket om jag får jobbet eller inte, det ligger en aning långt bort från var jag bor, jag vet inte om jag kommer orka åka dit och hem 2-3 ggr/vecka. Men det är en erfarenhet i alla fall, jag kan ju alltid tacka nej om jag vill...

Jag har glömt att recensera filmen "på smällen" som jag såg i måndags. Den var väldigt bra tycker jag. Men å andra sidan är min filmsmak inte så bra. Jag älskar romantiska komedier och - jag skäms nästan lite nu - amerikanska high-school och collage - filmer. Ja, ni ser själva, lyssna inte på mig. Men jag tror nog att andra skulle gilla "på smällen" också, inte minst alla Grey's anathomy-fans. Den får av fem L: LLLLL

/Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0