Skola och tandläkare - bästa dagen nånsin!

Hejhej. Nu är första skoldagen avklarad. Jag blir alltid sådär spänd och nervös innan. Jag menar, tänk om allt har ändrats helt och alla har blivit jättekonstiga och man kommer vara ensam för resten av året. Men allt var som vanligt, och då menar jag vanligt som i tråkigt. Enda skillnaden är att några har slutat och några är nya. Och en kul sak: en i klassen har låtit håret växa ut i ett afro! Jag tycker det är så coolt och sådär fluffigt :) haha. Ja, som ni märker, inte så mycket har hänt om det bästa är en afro-frisyr.

Tandläkarbesöket i morse var läskigt. Jag var helt själv i en ny tandläkarklinik på ett nytt ställe med en ny tandläkare (och ja, jag gick vilse först). Jag har nån slags svullnad vid visdomstanden och de spolade med nån saltlösning och det gjorde så j*vla ont! Men nu mår jag bra, tack vare tre alvedon i och för sig...

Jag har inga dagens-outfit-bilder därför att jag hela tiden byter om till mjukiskläder när jag kommer hem och sen kommer på att jag kanske skulle tagit ett kort. Men då orkar jag inte sätta på mig kläderna igen. Hm... kanske skulle ställa kameran innanför dörren eller ta bilden på morgonen. Fast jag hörde på radio hur de drev med bloggare som tar bilder på sina kläder. För egentligen - vem bryr sig om vad jag har på mig? Fast jag kan väl tråka ut er med en beskrivning:

- Blå jeans
- Svart kavaj
- Grå t-shirt
- Blå och svart palestinasjal
- Svarta skor
- Grå axelremsväska

Uttråkade? Sir, yes sir.

/Lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0