Äntligen fri!

För första gången på väldigt länge kan jag andas ut. Efter en provfylld vecka har jag nu bara ett prov kvar, nästa vecka. I photoshop. Jag har övat lite genom att ta bort lite skavanker och förfina våra potentiella julkort :) så nu är det inga utstående magar eller finnar kvar! bra, tycker jag.

Lilli, jag hade ingen aning om vad Lucia movie night var förrän tre killar i min klass kom till skolan idag och berättade att de inte sovit på 26 timmar :) de hade också varit där, så tydligen hade det nått täby, bara inte riktigt hela vägen till erikslund. Du måste skriva och berätta hur det var, fast när du sovit såklart ;)

Nu ska jag gå ner och lägga mig framför tv:n och inte resa mig upp förrän det är dags att gå och lägga sig i sängen!

Här kommer ett litet smakprov på mina skills i photoshop:

image250

/Lollo


Kommentarer
Postat av: Lilli

haha snyggingar ! ;)

2007-12-14 @ 13:18:41
URL: http://lilliochlollo.blogg.se
Postat av: Lilli

Wella, beautiful hair needs an expert

2007-12-15 @ 15:11:59
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0