En ledig fredag !

Hej !
Lollos julkort ser jag fram emot, operation brevlåda har just börjat. I onsdags var det Lucia Movie Night, det är konstigt hur man kan strunta i att gå och lägga sig en natt. Det funkade att vara vaken hela tiden, det trodde jag aldrig. Filmerna som visades var Juno, en film som jag ville se som jag inte trodde skulle visas så det var en väldigt bra överraskning. Den är verkligen värd att se, ett tips till jullovet. Sen visades också We own the night, en riktigt bra thriller drama, inte min genre direkt, men den var grym. Sista filmen var Bee movie, ehm ja då gick vi ganska snabbt därifrån. de här tre filmerna har inte haft premiär än så det är lite roligt att ha sett dom. Jag är så glad att det inte var Arn som visades!
Det var en trevlig natt, dock behöver jag inte göra om det. Häftigast var att gå hem i natten. VI gick nedför Kungsgatan som var helt tom. Det var inte en enda människa ute. Sen nere vi Stureplan var det ju folk såklart, (don't u people work?) sen ner mot Dramaten blev det helt folktomt igen, verkligen häftigt. Sen var det självklart raka vägen hem till sängen. Kändes konstigt att gå hem och lägga sig när alla andra vaknar och startar en ny dag. Men hey lika bra att vänja sig eller? Snart 18...haha. Nejdå.
Idag är jag ledig från skolan, väldigt skönt. Men såklart så sitter jag fraför datorn och skriver på ett samhälle arbete. Not that great. Jag har tre stora arbeten som ska in nästa vecka. Jag vill bryta ihop men det går inte. Istället kan mina lärare glömma en blomma på avslutningsdagen.
Ikväll ska jag ha tjejmiddag här hemma, det blir trevligt. Vet inte riktigt än vad jag ska bjuda på, förhoppningsvis så har dom några förlslag..eller en har nog ett förslag, de andra nja pizza?

Ha en bra helg, tänk på att det bara är en vecka kvar till lov, bara en vecka. Om en vecka vid den här tiden kan vi börja klä granen..eller grannen. Det skulle behövas om man säger så.

/Lilli

Kommentarer
Postat av: Lollo

HAHA!! jag förstår vad du menar med att klä grannen! :D Ha det så mysigt på tjejmiddan! :)

2007-12-14 @ 21:19:29
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0