Hello

Var inte oroliga, jag lever. Gott men lite hektiskt.

Helgen var en bra helg, jag gillar bra helger! Man ska umgås och skämma bort sig lite. För under veckorna glömmer man det. I helgen var jag och tjejkompisar på Helenes vid Mariatorget, rekommenderas väldigt mycket. Finns inget att klaga på. STORA tallrikar, och så gott att till och med jag får i mig den STORA tallriken. Nu måste ni förstå att det är gott?

Vardagarna behöver inte heller vara tråkiga, köp te sorter och latte, kryp upp i soffan och titta på film eller bra tv program. Ikväll blir det I hennes skor för min del. Yes. Sen ska man skratta på dagarna, det mår du själv bra av och dina loved ones too.

En fråga ! Finns det någon lärare som kan planera? Eller lär lärarhögskolan ut att pressa ihop allt till slutet? Döda era elever psyksikt!


Tretton dagar till julafton YIPPEE KI-YAY MF


/Lilli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0