Jul, lov och mellandagsrea

Nu är julen över :( sorgligt, men jag får trösta mig med att det ändå blev en mysig tillställning på landet med pepparkakshus, hugga - och klä - julgran och julskinka. Julafton firades hos farfar, där jag fick träffa mina små kusiner som jag innan dess inte hade träffat på flera månader. Så det var kul, och tomten kom med riktigt fina klappar i år: mobil, sex and the city - shoebox, pengar och massa små fina saker som jag önskat mig.

Jag har också varit på mellandagsrea. Jag vet inte om jag tycker att den är så bra i år. Det mesta förstår man varför det är på rea om man säger så. Men ett par skor från Zara för 200 kr (för man kan alltid lita på Zara) och ett par vår-shorts från Vila för 80 kr blev det, och jag är nöjd.

Resten av lovet ska jag träna och spela cup, träffa Lilli och börja fixa i mitt rum inför en om-tapetsering som mamma lovat mig. Men om jag känner mamma och pappa rätt så kommer denna om-tapetsering inte ske förrän början av maj, så jag måste skynda på processen genom att packa in grejer i flyttkartonger och tömma mitt rum på småsaker. Jag måste också hitta tapeter, så jag ska åka och kolla på det imorgon...


image254
Såhär kommer det inte att se ut i mitt rum efter om-tapetseringen i alla fall...



God fortsättning, som man brukar säga.
/Lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0