Min deprimerande tråkiga vecka (men ganska mysig)

1. frukost
2. Oprah
3. Datorn
4. Cityakuten
5. Blir deprimerad av att fyran bara visar Idol, fyran som annars brukar ha en ganska soft eftermiddags Tv med Will and Grace och That70's show (weei). Men under just denna vecka som jag är sjuk visas repriser av idol. HELA veckan och HELA tiden.
6. Middag
7. Börjar bli svettigt i skinnsoffan. Skinnet klibbar.

Imorgon går jag till skolan så är det bara ! Sen blir det lunch, shopping och middag. Mys.

/Lilli


Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh, stackars dig som är sjuk! men skönt att vara hemma från skolan, själv är jag så otroligt skoltrött just nu!

2007-12-06 @ 21:44:36
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0