Full fart framåt, håll tät bakåt !

Håll tät bakåt? Okej, jag ska inte gå in på det idag. Sen i Onsdags har det varit full fart. Jag började jobba på  min pappas jobb. Första uppdraget var att kopiera en stor, tjock pärm full av ritningar. Det tog hela dagen. Efter jobbet var det dags för golf, gick en runda med Carro, det var väldigt roligt ! Visste inte att golf kunde vara roligt. I torsdags var det dags för jobb igen, jag fick använda min hjärna lite mer. Jag började jobba med ett program, där alla kunder ska registreras och massa annat. Efter jobbet åkte jag hem och bytte om och åkte sen in till Kungsholmen där jag mötte upp Eve, Liv och Elli. Vi åt en god middag på Helenes och hade det väldigt trevligt. Efter middagen åkte vi in till Stureplan och eftersom vi inte har åldern inne satte vi oss på ett café där vi beställde det vanliga, choklad och Frapino. Mums. Imorse ringde klockan allt för tidigt men det var bara att stiga upp. Min broder och jag skulle på skolavslutning hos våra små vänner. Vi har båda praoat i våran fasters klass så det var kul att hälsa på de nu ganska stora små liven. Efter det tog jag mig till jobbet, jobbade, åt lunch, åkte hem? Inte den bästa jobb prestationen men det var fredags lugnt. Eller vad vi nu ska kalla det. Snart är det dags för golf, igen. Det blir ganska ofta nu för tiden, no comprendo varför men det är väl nåt som drar. Ska tävla på Söndag i låga grader och regn, yeah! Ska fråga om man inte kan skjuta fram det lite.. det måste ju gå.. kommer så inte att få med mig någon på det..yeah ! Imorgon blir det förhoppningsvis lite shopping, jag behöver utöka min sommar garderob och ett par nya skor vore inte helt fel.


Ha en bra helg !


/Lilli 


Kommentarer
Postat av: frida

detlåter bra carro ;) puss på dig

2007-06-15 @ 16:08:47
URL: http://fridalagergren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0