Goodbye Stockholm - Hello Brighton

Imorgon åker jag till Brighton för att vara borta i 3 veckor! Jag kan knappt fatta det. Tänk att det var åtta månader sen som vi satt och bokade hela resan, och då tänkte man att det var evigheter tills att man skulle åka. Men som sagt, imorgon är det dax. Jag kommer alltså inte blogga de kommande 3 veckorna om jag inte får tag i en dator det vill säga. Under de 3 veckorna i Brighton ska jag se till att det blir minst en resa till London också. Hoppas bara att höstkläderna kommit ut i butikerna, inte så troligt men hoppas kan man. Nu måste jag packa, jag har lite (läs mycket) problem med att hålla mig under 20 kg-gränsen (man får bara ha 20 kg packning och 8 kg handbagage). Men men, det ska gå!

image187

Ha det så bra här hemma,
jag kommer sakna er (Lilli vänta dig ett kort)
Puss och kram /Lollo

Kommentarer
Postat av: Lilli

tänk dig då på hemvägen med 20 kg gräns ! puss & kram

2007-06-18 @ 11:10:59
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0