Hett...

... är vad det är!!! Jag smälter! Jag kunde inte ens vara vid poolen - det var så varmt att man var tvungen att bada, men vattnet blev så kallt av att luften var så varm. Så jag var tvungen att gå hem och här sitter jag nu och surar. Men som alla säger - man ska inte klaga. Och som Giselle Bundchen (min favvo-modell) säger: man ska vakna varje dag och vara tacksam över vad man har och sen ska man behålla den känslan hela dagen.

Jag är avundsjuk på Lilli som slutar skolan imorgon! Själv har jag 3 dagar kvar att se fram emot innehållande en rodd-tävling på Djurgården, sex lektioner och en vad-ska-jag-ha-på-mig-på-skolavslutningen-panik-attack. Kul!

Nä, nu ska jag inte vara bitter och sur utan jag ska be om ursäkt för den dåliga outfit-uppdateringen från min sida. Jag har ett litet problem bara - jag kan inte ta kort på mig själv och blixten förstör om man tar i en spegel. Jag ska försöka lösa det, så håll ut. Dessutom är mina outfitar ingenting att hurra för nuförtiden. Jag är lite pank fram till Brighton. Men en beskrivning kan ni få:

Dagens outfit

Vitt linne
Jeansshorts
Rosa kofta knuten över axlarna
Bruna skor
Dålig hårdag

Jag ska försöka få ihop ännu en veckans outfit senare.

/Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0