Måndag

Hej :)
Först och främst vill jag be om ursäkt för lite bloggande, sedan ska jag berätta att det är bara 7 dagar tills jag åker till Brighton. 7 dagar!!!

Idag har varit en bra dag. Jag hade 20 min lektion på hela dagen och sen har jag shoppat med mormor (födelsedagspresenter) eftersom det snart är min födelsedag. Det blev en kort kavaj och en väska, bilder kommer.
Dessutom har jag varit på sommarrea i helgen och fyndat lite, bilder kommer på det med.

Det enda dåliga med den här dagen var att jag utsattes för stor psykisk press. Jag stod och köade i mer än en timme i Tibbles källare och skyddsrum, med en tung väska och alla mina böcker på armen. Det var dags för återlämning. Mannen som sköter utlåning och tillbaka-lämningen av böckerna är väldigt väldigt seg och lider dessutom brist på deoderant. Som sagt, stor psykisk press.

Dagens outfit (fortfarande tekniska problem)

Jeans - ja, det var varmt
Vitt linne
Svart kort väst med broderi
Svarta sandaler
Silver och blå armband
Blå väska
Hästsvans och inbakad fläta

Jag har lovat en "veckans stilikon" och bilder på mina fynd så det kommer, håll bara ut.

/Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0