She works hard for the money

Hej !
sitter här på jobbet och kan inte hjälpa att jag känner mig avundsjuk på Lollo som är i Brighton just nu. Jag gillar att jobba, men inget går upp emot att resa! Idag har jag nästan ingenting att göra, känns tråkigt och waste of time. Men min resa kryper närmare och närmare vilket gör det hela lite lättare. Men samtidigt som planeringen börjar komma igång inför resan tog jag en titt i min garderob som jag faktiskt brukar gilla. Men nej jag såg inte en vacker syn. Jag har en vinter/vår garderob. Dit jag ska är det över 30 grader. Tragiskt. Men jag ska inte klaga, medans Lollo går runt och shoppar i Londons alla affärer så får jag ta att jag sitter här. Fast. Timanställd, det är bara att sitta av timmarna idag. Över huset jag jobbar i går alla flygplan som ska landa och avgå från Bromma och jag kan inte sluta tänka på min fåniga dröm, att bli flygvärdinna. Jag är jävligt bra på att säga Te? Te? Te? mjölk och socker? Te? Tea sir? Te? Tea? Milk or sugar sir?


Have a nice day and thank u for flying with us !


/Lilli - sicko


Kommentarer
Postat av: Lollo

Hej alla!
Jag är hemma från Brighton nu! Jag har försökt att logga in och blogga om hur det var och visa alla shoppingfynd, men det går inte! Lösenordet eller e-mailadressen är tydligen fel, så jag får försöka senare i sommar. Jag ska till landet nu och bara ta det lugnt i 5 veckor. Skönt! Men en Brighton-rapport kommer - jag lovar. Puss och kram / Lollo

2007-07-09 @ 13:02:20
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0