Skitmåndag

Fy vad jag hatar måndagar!!! Man är alltid så trött när man går upp, och idag gjorde jag det som en tomat. Jag är så röd i ansiktet efter att ha varit ute hela dagen igår. Men det var fixat med 18 lager foundation och sen var det bara att ta sig till skolan med tunga steg. Italienska-film, samhälls-redovisning och en totalt värdelös svenska-lektion var vad som väntade.

Ja, de var värdelösa och jag hade lika gärna kunnat stanna i sängen. Varför inser inte lärare att det inte finns nåt att göra såhär på slutet och tar skolavslutningen tidigare istället för massa onödiga timmar i skolan. Sedan har en tjej sagt till en annan tjej att jag har sagt en sak om den andra tjejen till hela klassen vilket jag inte gjort och nu är andra tjejen sur på mig och jag är sur på första tjejen. Sånna dära tjej-tönt-grejer trodde jag man slapp på gymnasiet men tydligen inte.

Inget bra är det på TV heller och jag kan inte gå ut för jag vill inte bygga på rödheten i ansiktet. Livet leker inte precis.

Dagens outfit
Vit t-shirt
Rutiga uppvikta gubb-byxor
Bruna skor
Guld-armband
Slarvig hästsvans

Hoppas ni haft en bättre dag!
/Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0