Allt eller inget

Hej! I helgen var det så mysigt med varmt väder, alla nordbor blir så glada! I lördags blev det bio och mat med tjejerna, Se upp för dårarna. Jag vet att det är lite last season, men den var riktigt rolig. Den påminde dock lite om Vingar av glas, lite samma upplägg. Men före bion blev det fajitas som smakade mycket gott. Lördagen var en skratt dag, nu till söndagen. Denna helg bevisar att jag är något av en allt eller inget människa. Skratt eller gråt. Även om jag lyckligtvis kan hålla igen lite i skolan, tack gode gud! Söndagen var hemsk! Först, en golfrunda som var..jag kan inte riktigt hitta det rätta ordet, men typ hemsk. Tårar. Sen blev jag lite gladare över en god middag i klubbhuset och när jag satt i bilen på väg hem så bestämmde jag mig för att glömma eländet och gå vidare. MEN det var då som helvetet brakade loss. JAG HAR FÅTT EN RAGGARBRÄNNA JAG DÖR HJLÄLP MIG NU !! Halva armarna är vita, och fötterna har en annan nyans än bena. Jag borde gå upp till sängen och somna om. Är detta tacken?

Snart är det dags för skola, att det är snart sommarlov är det som driver mig just nu. Juste jag hittade lite roliga kort..jag kanske laddar upp dom, det vore väl roligt Lollo ;) 

/Lilli 


Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha :) förstår vad du menar med allt eller inget. jag fick ett utbrott i veckan för att mamma inte hade visat mig sina bilder från island, så hon var tvungen att slå på datorn klockan 11 på kvällen :D

2007-05-28 @ 13:08:50
URL: http://lilliochlollo.blogg.se
Postat av: Lilli

Varför blir det så? haha. Stackars marie :)

2007-05-28 @ 15:53:47
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0