En helt vanlig Tisdag (nästan)

Hola !

Que tal?

Och där tog mina spanska kunskaper slut, nästan iaf. Idag var det en underlig gympalektion. Minst sagt. Jag missade förra lektionen så jag kände mig tvungen att gå på lektionen idag. Liv som brukar vara en säker källa talade om för mig att det skulle vara brännboll med ett leende på läpparna. Dock blev det inte ett leende på mina läppar. Det blir det sällan när vi pratar om gympa lektioner. Men med brännboll är det verkligen hatkärlek. Hat för att man är så dålig. Kärlek för att det är vad vi svennar gör när skolavslutningen börjar närma sig. Igår kväll hade jag ångest för brännbollen, jag slår med tantraket ca 12 meter lite åt höger. Mamma kom med sin förklaring "det ligger i släkten, de kvinnliga generna". Med dessa gener tog jag mig till Östermalms IP. Det kom sex personer. Brännbollen kom inte heller. Det blev sjukamp. Den första grenen var ni (jag skriver ni som om vi hade många läsare) vet, springa med sked i mun med en potatis på. Chicken som jag är (ibland :P) knuffade jag fram x. Inte så smart då jag har en liten släng bacillskräck och något säger mig att denna persons mun hygien vill man inte vara i kontakt med. Men jag kom i kontakt med den. In på toaletten sprang vi. FORT. Sen ville gympalärarna spela frisbeegolf, jag kom sist.
Sen var det dags för tyska och efter en tyska lektion behvöer man något gott. Vi begav oss till China paradise. it's a paradise ! Sen var det dags för världens lättaste (bella varning) sam prov ! jag är glad att jag inte plugga ihjäl mig.

Nu är jag hemma ! dags för middag, Dagens ord: Lovley !



Imorgon berättar jag om Sofias överraskningsfest !!

/Lilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0