Fågelskräck

Idag har jag utmanat min rädsla för fåglar! För några år sen var jag och Lilli i Kungsträdgården när en duva flög in i mitt huvud. Jag gick där helt ovetandes ätande på min glass och helt plötsligt så kände jag en smäll i huvudet. Sedan dess har min fågelskräck suttit i - tills idag. Jag skulle ha ett prov en vecka tidigare än alla andra eftersom jag ska till Gbg i helgen, och min lärare sätter mig och en klasskompis i ett rum fullt av uppstoppade fåglar!!! Panik! Jag började hyperventilera, och min kompis med. Jag menar, finns det något värre än 35 uppstoppade fåglar som tittar på dig? Men jag överlevde, och är oerhört stolt över mig själv :)

När jag hade gjort provet frågade min lärare om jag ville ha numret till en psykolog som hans fru hade gått till för att bota sin ormskräck, haha :D (jag tackade nej)

Dagens outfit

image46

Lila klänning, indiska
Svarta strumpbyxor
Sjal, italien
Skor, skopunkten
Väska, vero moda
Jacka, h&m
Hästsvans
Armband, h&m och gina tricot

Nu ska jag packa inför basketcupen i Göteborg i helgen, och sen ska jag iväg och träna.

/Lollo


Kommentarer
Postat av: Lilli

Jag skulle behöva det där nummret :p

2007-05-14 @ 16:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0