Gårdagen med Lilli !

Hej !
igår var sista dagen i skolan innan långledigt, vilket var väldigt skönt! Efter skolan var det dags för Sofias pappa att bli överraskad ! Det var hans födelsedag och Sofia och hennes bror hade fixat jätte fint åt honom och bjudit hem hans vänner. Helt utan att han visste något. Det blev jätte trevligt och det var kul att se hur glad han blev över kvällen. Sofia höll ett jätte bra tal, som var gulligt och roligt! Jag får be om några tips till min gång ;)
Idag började dagen lugnt, på eftermiddagen blev det golf och ikväll ska vi kolla på The holiday. Jag har sett den innan med Lollo men den är värd att se en gång till. Vi får se när i filmen man gråter denna gång..

Jag skrev förut om Costume Institute gala, fick jag välja någon gala så skull det vara den. Men Film de Cannes galan står nog tvåa på listan. Framför självaste oscar! Som för övrigt är så american style...

     Så många fotografer! Chloe Sevigny är helt rätt klädd, Liz Hurley sprider stjärnglans och man kan bara älska Jude Law i ett par Ray Ban wayfarers!


   Gårdagens outfit i skolan och sen outiften på kvällen, inte precis Cannes men men..


See u !


/Lilli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0