Göteborg imorgon

Hola på dej med Lilli :)
Idag har jag också haft gympa, men långt ifrån 7-kamp. Vi sprang det omtalade "Cooper-testet" (dvs. springa så långt man kan på 12 min). Jag dog nästan, men jag kom i alla fall först av tjejerna, mkt stolt. Efter det var det lacrosse i stormen.. det gick inte lika bra...

Dagens outfit blir det ingen bild på, den var en katastrof eftersom jag hade så bråttom i morse och alla kläder är tvättade till Göteborg, men en beskrivning av misslyckandet kan ni få:

Svarta jeans
Vit t-shirt
Grön kofta
Rött (!) skärp i midjan
Svarta skor
Bad hairday

Men som det står i rubriken så åker jag till Göteborg imorgon (basketcup) och kommer att leva de kommande dagarna i matchställ och mjukiskläder. Därför blir det inga klädproblem, men inte heller någon bloggning.

Önska mig lycka till (det kommer att behövas) med packningen och matcherna.

image50
Och glöm inte att det är Ugly betty och Desperate housewives ikväll, får inte missas!

/Lollo

Kommentarer
Postat av: Lilli

Lycka till och ha det så bra !!

2007-05-16 @ 10:26:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0