Helgen och måndag

Hej :)

Det är en väldigt lättad och väldigt sjuk Lollo som skriver idag. Jag är lättad för att jag har 0 läxor kvar fram till sommarlovet, som det ser ut nu, och jag är förkyld. Ändå var jag tvungen att kräla upp ur sängen i morse för att gå till skolan och göra slutprov i Italienska. Men nu är det över! :D

I fredags åkte jag till min kusin och sov över hos henne och på lördagen åkte vi till Mörby centrum som måste vara sveriges sämsta! Men lite fynd blev det. Igår var mormor hos oss så jag var lite med henne och sen solade jag och pluggade.

Detta införskaffades i Mörby c:

 

- Loreal Nutribronze - Världens bästa brun utan sol (self tanning lotion), jag är jättebrun och ser väldigt naturlig och fräsch ut. Rekommenderas!
- Guldörhängen med lila stenar, h&m
- Trosor
- Ljuslykta till mamma i mors-dag-present

Jag ska göra en ny "veckans stilikon" om en stund: Rachel Bilson. Ha tålamod :)

/Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0