Hemska onsdag

Om gårdagen var bra så var den här dagen hemsk! Den började ganska bra med företagsekonomi på morgonen. Jag gjorde en powerpoint-redovisning, vilket var ganska kul. Sen, när vi kom till matsalen var det riktigt äcklig mat, så jag var fortfarande hungrig när jag gick därifrån. På engelskan efter lunch visade det sig att mina prestationer på nationella was not so good - besvikelse :( Som om inte det vore nog så fick jag se en lapp där det stod att det var elevrådsmöte - idag! Jippi, det tråkigaste jag vet... så det var bara att släpa sig dit. Kom sent till lektionen pga. mötet och får sitta längst fram, typ bakom OH-skärmen - hej nackspärr. Och sist men inte minst missade jag bussen.

Så, nu när jag har tagit mig hem är det bara att börja plugga till de 3 prov jag har imorgon. Hurra. Sen blir det brännboll och fys med basketlaget i - vad det ser ut som nu - regn.

Det enda som gör livet värt att leva en sån här dag är Greys anatomy! Och jag fick se att Room service gör om hemma hos Ebba Von Sydow. Det blir kul att se henne snickra och få lite skit under naglarna. Men så var det proven också...

image24


Förlåt om jag klagar och är deprimerande, men imorgon lovar jag att vara "bright and shiny" som Meredith Grey säger :)

/Lollo

Kommentarer
Postat av: Petra

Jag vet vad du känner.. men jag tror att jag kan slå dig idag.. jag klippte mig och har nästan inget hår kvar!! :'( värsta mamma frisyren.. :@, vi ses ikväll!

2007-05-09 @ 17:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0