Mina 5

Fick höra för ett tag sen att alla har fem internetsidor de besöker varje gång de slår på datorn. Dessa är mina 5:

Popsugar
Den första sidan jag går in på, ibland flera gånger per dag. Alltid updaterad med det senaste skvallret och bilderna från Hollywood.


The sartorialist - stockholm streetstyle
Behövs det någon beskrivning? Stockholm street style är däremot en svensk variant av det hela.


Cabincrew-blogg
Som liten ville jag förutm att bli Julia Roberts bli flygvärdinna. Än idag har jag en liten längtan till att flyga till nya spännande platser varje dag, dock är det inte så glamouröst längre. Här kan man läsa om en flygvärdinnas betraktelser !


People
Den amerikanska tidningen om kändisar och lite allt möjligt. Är väl inte jätte rolig men värt ett besök.

Net-a-porter
Fina klänningar, skor och väskor !

Aftonbladet - nummer 6, jag vet :)
Jag bryr mig inte bara om kändisar och mode, lite nyheter skadar inte, och sen finns det ju alltid Aftonbladets modesidor ;)

/Lilli 




Kommentarer
Postat av: Lollo

Ska kolla in allihopa ;)

2007-05-28 @ 16:26:02
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0