Onsdag i mitt hjärta...

... låt mig besjunga dig nu :)

Hejsan.
Idag har vart en bra dag. Jag fick reda på att jag fick mvg i engelska A! Jag är så glad :) Dessutom så har vi nada läxor kvar och imorgon och på fredag är vi lediga!  Jag funderar på att åka in till stan och strosa i affärer. Jag vet inte om jag har råd med nåt, men det är alltid kul att kolla. och jag blir ännu gladare än vad jag redan är när jag tänker på att det är Men in trees (för ja, jag kollar på det och jag verkar vara den enda på planeten), Grey's anatomy och Prodject runway ikväll!!! Jag längtar!

Förresten Lilli, jag ser fram emot söndag ;)

With love / Lollo

Kommentarer
Postat av: Lilli

jag längtar också! reseledare där ;)

2007-05-30 @ 17:05:28
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0