Språket inställt, blogg istället = dagens tips !

Jag kunde ha sovit nu ! Är inte det en ganska hemsk känsla? Men jag ska inte deppa, jag kan blogga istället!

Dagens tips:
Mina favorit skor just nu är ett par thong flats från Topshop, man kan ha de till allt och priset är jätte bra ! endast 179 kr om minnet inte sviker. Jag har ett par i silver, hoppat på metallic trenden lite.. 

image145 


Dagens outfit idag består av blåa Acne Jeans, Topshop thong flats och en klänning från Vila. Klänningen från vila är det nyaste köpet och jag fall för den för de söta knapparna på baksidan. Halsbandet är från Urban Outfitters.

 

Nu blir det lunch på Ginos, bagel med lax mums!

ha en underbar dag !

/Lilli


Kommentarer
Postat av: Lollo

Fint! :)

2007-06-01 @ 11:15:39
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0