Summer (inte bara namnet på mitt framtida barn) även en årstid

Hola !

Jag känner mig sommrig idag! Det spelar ingen roll att regnet är på väg att ösa ner och att det är lite små kallt. Nej det spelar ingen roll. För snart är det faktiskt sommarlov! Det är svårt att förstå hur fort de sista veckorna kommer att gå, och sen står man där, ledig och allt. Underbart. Mitt första år på Gymnasiet har gått otroligt fort. (Otroligt = Tilde de Paula uttal..) Första veckan känns nästan som igår, det var så nervöst! Jag kommer ihåg att jag ringde Lollo och berättade allt, och hon var lika nervös hon för sin skolstart en vecka senare. Vi skulle vara snyggt klädda men det fick absolut inte se ut som vi hade tänkt på det i veckor ! : ) Tillbaka till min sommriga känsla, lotion med lite brunt i är inhandlat och är nu insmort på mina ben. Dags för luftning, snälla ge mig sol! 
Idag var det vanlig skoldag, men innan jag kom dit valde tunnelbanan att köra 5km/h. Tack för den SL. Men efter det blev dagen trevligare och avslutades på Falafel Kungen. Jag är inte Beach 2007, men känslan finns där. 
Jag har hittat en jätte fin klänning som skulle passa jätte bra på sommarens alla tillsttällningar, priset: ca tre studiebidrag. Men H&M kanske gör en kopia. Snälla. 

 (Oscar de la renta)

Ha en underbar eftermiddag!

/Lilli  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0