Tisdag = No thank you

Jag ska förklara varför;

1. Dagen börjar väldigt tidigt !

2. Nationella prov i matte
Under hela första året på gymnasiet har jag i princip inte öppnat matteboken, förutom de första veckorna men det var ju då allt var så lätt också. Jag kommer nog inte heller öppna boken ikväll heller. Man kan ju inte lära sig allt på en kväll. Eller? Till min stora glädje är det även den svåraste delen imorgon. Det blir nog en liten titt i boken ändå.

3. Som om punkt ett och två inte var nog, så kommer punkt tre. Löpning i Lill-janskogen. Yes.
Det som oroar mig är att lektionen är två timmar, och skogen är stor.

Men jag ska inte klaga Vaxholm är ju förkyld. Om jag ändå vore det.

Men utbildning leder till dessa, inte sant?  

/Lilli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0