Tisdag

Hallå :) Idag har varit en mycket bra dag. Även om jag har mycket att göra så känner jag mig lugn. Vi började med ett projekt i historian och sen hade vi en slapp mattelektion. På gympan spelade vi innefotboll och sen cyklade jag hem till Petra. Vi tittade på det sista OC-avsnittet och Top-Model-finalen som vi missade i Gbg. Hjälp vad jag grät på slutet av OC, tänk att jag har följt det där i fyra år och nu är det slut! Sorgligt, men alla blev ju lyckliga så vad mer kan man begära? Dessutom tyckte jag att rätt person vann Top Model - Cari Dee (stavning?) var bäst!

Dagens outfit
Jeans
Vit blus med broderier
Rosa converse-skor
Slarvig knut

Grön jacka
Mönstrad sjal
Brun stor väska


image73
Måste köpa 3:e och 4:e säsongen av OC, så att jag har hela serien. Annars kommer jag att sakna dem så att jag dör!

/Lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0