Top Shop here i come!

Åh, nu är det bara 3 veckor tills jag åker till England och Brighton, och vet ni vad jag längtar mest till? Shoppingen. Därför var jag inne på Top shops hemsida, för lite planering av köp. Förutom hundra miljarder snygga kläder så hittade jag också lite accesorarer och skor som jag ska leta efter i London:

   

- Gladiatorsko £15
- Gula skor £20
- Ännu ett par gula skor £20
- Sandaler £25

   

- Blå ballerinas £25
- Svarta ballerinas £28
- Gladiatorskor med stenar £35
- Helt underbar väska £35

   

- Gul väska £12
- Gul kuvertväska £12
- Superfin gul väska £25 - kommer garanterat med hem om jag hittar den!
- Shoppingkasse £8

 

- Turkosa glasögon £15
- Wayfarers-kopior £15

Jag vet, mycket gult men spelar roll? Jag läängtar!!!
/Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0