Torsdag snart Fredag och snart sommarlov !

Tjeeena :)

Idag känns allt lite bättre, konstigt hur allt kan ändra sig! Dagen har hittils varit bra, med skola, wok och workout. Skolan gick bra, det är så mysigt på något sätt i datasalen, well bättre iaf än att sitta i en vit tråkig sal. Jag och Liv har hållit oss borta ett tag från vårt stamställe, nämligen woken. Vi trodde att vi hade fått nya kompisar på woken, nämligen de två trevliga herrarna från Vietnamn. De är nämligen alltid så glada när vi kommer förbi. Vinkar och får den där härliga lyckan i rösten. Idag kanske våra drömmar om nya kompisar krossades då, vi märkte att de två herrarna blir ju glada för varje flicka som kommer innanför dörrarna. Vi var inte så speciella som vi trodde. Efter woken var det dags för SATS. Liv räknade snabbt ut att vi ungefär tränar en gång vart andra månad. Ganska bra, eller? Jag menar beach'07 är ju snart här ;)

Tillslut vill jag bara säga att jag övelevde denna vecka, jag tror inte att fredag kommer att bli så jobbigt efter allt. Just stay Bright and shiny girl! Nästa vecka är en lugn vecka, och sen veckan efter det är det skolavslutningsvecka !!

Ta ta da ! Dagens outfit,


do viðenja! (Lite kroatiska så här på en torsdag)

/Lilli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0