Torsdag

Härligt var det att komma hem idag efter 3 prov och bara kunna slappna av. Jag slängde mig i soffan och tittade på tisdagens avsnitt av Ugly Betty. Efterlängtat! Nu ska jag bara njuta en stund av att inte behöva plugga ihjäl mig. Ikväll ska jag träffa Julia, det var väldigt länge sen vi sågs utanför basketträningarna. Och det bästa med torsdagar: att det är fredag imorgon! Underbart!

Dagens outfit (orkar inte bild)

- Blå jeans, H&M
- Vit långärmad tröja med silverdetaljer, DKNY jeans
- Svarta skor, H&M
- Slarvigt uppsatt hästsvans

- Vit a-linje jacka, Zara
- Mönstrad sjal, Italien
- Brun väska, Wedins

Imorgon tänkte jag börja med en ny grej: "veckans stilikon". Först ut är Mischa Barton. Jag älskar hennes stil, typ glamorös hippie :)

image26

(ett smakprov)

/Lollo - never been more bright and shiny


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0