Veckans inköp

Ja, det där stället som jag varit på men helst håller tyst om (se tidigare inlägg) är såklart friskis och svettis. Det är väl ingen som vill berätta att de har varit på tantgympa :) men med beach 2007 i åtanke så hängde jag ändå med mamma idag. Jag kan inte säga att det var kul, men vad gör man inte för att slippa förnedring på stranden?

Det har inte bara varit gympa den här veckan, utan jag har hunnit med en del inköp:

   

Väst - Carlings 99 kr (!)
Kofta - Indiska 149 kr
Klänning - Zara 300 kr
Bikini - H&M 99 kr/del

Imorgon är jag ledig, men måste plugga hela dagen. Det är väldigt mycket just nu innan sommaren! Hur som helst ska jag se till att jag får lite tid över till bloggning också ;)

/Lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0