Jessica i 9A jag vet att du har linser, Jessica i 9A sätt på dig dina brillor

Satt just och tyckte lite "hej det är synd om mig", men då kan man lita på Lollo. Gay funny referee var det bästa på länge ! Den har inte kommit hit ut till Hässelby än vadjag vet så det var väldigt trevligt. Precis som Lollo skrev så blir det ju lätt lite stressigt dessa tider. JAG VARNAR ER ALLA VÅGA INTE BOKA IN EN ENDA MATCH I MIN KALENDER, Lollo I feel your pain. Men samtidigt som det kan vara lite stressigt så finns det väldigt mycket kul som händer i december, jag anser att detta måste vara den månad som svenskar umgås mest, pathetic.  

I helgen ska jag köpa julklappar, några tips? Jag tycker alltid att jag hittar på så bra men sen kommer ångesten, hur kunde jag vara så blind? Den där boken ser ut att vara den tråkigaste på denna jord, den där vasen ser ut som en vattenkanna och en stor damn ljusstake, vem inreder andras hem??

Detta året ska jag lyckas !

Imorgon är språket inställt = shopping i smyg förstås
Några bra tips?

/Lilli <3 Lollo

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag vet, domarn är så himla kul! Men det här med julklpappar är så svårt, vad ska man köpa till alla? En till deo till Magnus, I don't think so! :)

2007-11-27 @ 18:40:28
URL: http://lilliochlollo.blogg.se
Postat av: Lilli

Den manliga delen kanske kan få ett fotvårds set?

2007-11-27 @ 22:34:00
Postat av: Lollo

Ja, kanske det :) det skulle de i alla fall behöva!

2007-11-29 @ 20:38:34
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0