Kan man prata skit på teckenspråk?

För om man kan det är det precis vad jag råkade ut för igår! Jag lovar, även om jag inte kan teckenspråk är det inte helt svårt att se vad de menar. Jag blev hånad på teckenspråk för att jag pekade på en tjej och sa att jag hade henne i försvar. Det var en ny upplevelse...

Och domarn använder pipa! Bara som ni vet. Den enda skillnaden är att det tar längre tid för dem att reagera eftersom de inte hör blåset.

Och resultatet? Vi förlorade med 5 poäng :(

Har precis kommit hem från tibbles öppet hus. Jag är helt slut. Det är jobbigt att försöka sälja in en linje till totalt ointresserade ungdomar. Föräldrarna däremot var jätteintresserade och man undrar ju vem det är som ska välja egentligen. Tur att man har valt och går ut om bara 1 1/2 år! Jippi!

/Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0