Lilli & Lollo, a match made in heaven? Si, mi amiga.

En bra dag !! Lollo & Lilli åker till stan, shoppar och fikar. A match made in heaven? Det blev två inköp för oss båda, riktiga kap, trodde jag iaf innan jag kom hem. Vi båda köpte koftor och väskor. This match is made in heaven. Sen bar det av till gamla stan. Jag älskar verkigen att hamna i gamla stan. Det är inte varje dag, men det är där som man fikar bäst. Juligt blev det när mörkret kom och det var dags att gå hem. Det bästa är att vi ses om en vecka igen !!
Morgondagen kommer ägnas åt att clean up the mess, jag gjorde igår. När jag kommer hem och tittar igenom det jag har köpt ser jag att koftan är sönder. Inte roligt. Det mest fantastiska är att vi kollade i affären så att de såg okej ut. Dolda fel, aldrig roliga. Så det blir att bege sig till Vällingby imorgon och hitta något nytt. Jag hoppas att Lollo hade bättre tur, för dom var så fina.
Sverige - Spanien var för övrigt ett rent sömnpiller, någon som håller med? Efter andra målet gav jag upp, och hamnade här. Kära blogg.

Sov gott !
/Lilli


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag håller med! Gårdagen var verkligen mysig :) Synd bara att koftan var trasig! Jag behåller min tror jag, trots att jag ligger back på kontot.. Och mamma och pappa blev lätt irriterade när det kom hem en till väska :) Men den stannar!

2007-11-18 @ 13:44:25
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0