Lite kul i julstressen

I helgen var Lilli och Lollo med familjer på Taxinge julmarknad. Det var en upplevelse. Jag måste säga att jag tror de flesta var där för kak-och bull- och tårtbuffén, det var lååång kö och folk tog stoora tårtbitar! Julmarknaden var också stor, med mycket stånd där man fick smaka julgodis, sånt gillar ju jag ;) men julmarknader är nog mest för pensionärer, kulturmänniskor och sånna som gillar kakor och julgodis lite för mycket. Men julstämning fick man i alla fall...



Lilli och Lollo were here

Nu är det en hektisk månad vi har framför oss med julstress, skolstress och ja, allmän stress helt enkelt. Jag vill bara slå den som har bokat i 5 matcher nästa vecka! Hur dum får man vara? Mitt i julstressen! Så, det gäller att prioritera tiden så att jag hinner med allt. Igår var jag på julkonsert i Tibble kyrka, min kompis spelar tvärflöjt så vi ville lyssna på henne och få lite julkänsla. Nästa helg är det julbak och julklappsshopping och helgen efter det är det matcher. Men jag hoppas kunna få in lite Lollo och Lilli - tid, för det är något som alltid prioriteras!

Här kommer tre videos som lyser upp i november-mörkret:

Först - en låt jag haft på huvudet hela dagen...

Sen - en väldigt bögig domare... (jag älskar när han springer!)

Sist - ja, vad säger man?

Enjoy!

/Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0