Onsdagen den 21 november i Lillis liv.

Bestämmer mig för att göra chai te. Ångar mjölken, tittar på mjölken, konstiga saker simmar runt i mjölken. Häller ut mjölken, ångar den nya mjölken. ÄNTLIGEN ska jag få sätta mig ned med mitt te. Nu var det bara så att mamma hade hällt ut mitt te vatten. "Jag städade bara lite."  Vårt kök i ett nötskal.
Nu är det dags för......sjukhuset. Förstår inte varför de aldrig frågade Täby sjukvård för filmatisering av vårdandet av patinterna där. Patienten Al Coholic och grannen Eijvor skulle säkert ställa upp.
Lollo, jag tror man kan prata skit på teckenspråk, och kan man inte det så kanske de uppfann det då och där. Jag har forskat lite i detta, idag på tuben satt ett teckenspråk-talande par, jag förstod ingenting. Min forskning tog slut där och då.

/Lilli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0