...Troligtvis inte

Hello !
Igår inträffade en liten rolig händelse. Kanske är den roligare om man var med, men jag ger mig på ett försök. Vi var och discobowla igårkväll, trevligt var det. Efter det gick vi till Espresso House, i kassan står en Top Model deltagare. Ingen av oss har särskilt stor koll på programmet, så min käre vän frågar mig lite tyst så hon inte ska höra, "men hur gick det för henne? Är hon fortfarande med?" "Nja, jag vet inte riktigt, men jag tror det gick bra för henne." Då säger vännen, "Problably not".
Som sagt, discobowling, det var rikigt kul! Känns lite så där halvt nördigt, men vi var på ett ganska sunkigt Kungsholmen skönt ställe så det var bra. Juste! Tillbaka till Espresso House, vi såg även Christoffer från idol där, jag kan meddela att han är tanigare i verkligheten. Ja det är tydligen möjligt. Men han är väldigt söt, det kan man inte ta ifrån honom. Jag insåg också att jag är star struck, något som jag ger min mor skulden för. My friend gick ännu en gång fram till kassan för att köpa något mer, hon börjar då prata med Top Model deltagaren. Jag blir självklart nyfiken. Frågar sen, "vad var det hon sa?" "Det vill du allt veta va?" "aaa, berätta...snälla"..........
................."Hon sa det finns blåbärsmuffins också."

Jag jobbar denna vecka, idag sitter jag mest av timmarna, GAH ! Idag är det inte min dag. Jag vill sova.

/Lilli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0