vardag

Hej, längesedan det egentligen kom ett riktigt inlägg från mig. Skärpning på den punkten. Någon form av stress är det som sätter stopp för att ta sig tid till att skriva. Känner mig inte stressad, koll har jag på min planering. Det är en orolighet som har bosatt sig i min mage. Inte en rolig känsla. Ensam är jag helst inte då den jobbiga känslan gör sig påmind. Gillar verkligen inte detta och det värsta är att många känner sig som jag. Oroade över mycket. Jag ser fram emot saker som händer i framtiden, både den nära framtiden och den lite längre bort. Tiden innan dessa roliga händelser och mellan dessa händelser, spenderar jag mest med en klump i magen. Dagdrömmer gör jag gärna, min favorit just nu är, Lilli & Lollo in Espana. Men innan dess kommer julen. Jag ser fram emot hela december, det ska bli så skönt mys pysigt. Ratade först lussebullarna på Seven, way too early för min del. Men så i veckan så var jag där, och var ju bara tvungen. Har bestämt mig för att välkomna julen, ju tidigare desto bättre. Advent, Lucia, julhelg, nyår och framför allt pyssel och inslagning av paket, mysigt helt enkelt. I kick off x-mas with Lollo at Julmarknad.
Lollo, write me back soon ! Nu tar vi tag i bloggandet igen !

Puss & Kram
/Lilli

Kommentarer
Postat av: Lollo

Kära Lilli, hang in there! Snart är det jul och som du skrev myspys :) Och snart är det julmarknad, en utmärkt kick-off!
Och det är för lite bloggning från min sida också, och tappar vi den så tappar vi lite kontakten eftersom vi ses så sällan.. jag ska bättra mig!
Kramar Lollo

2007-11-15 @ 21:10:01
URL: http://lilliochlollo.blogg.se
Postat av: Lilli

Kära Lollo, i will if u do too ! JA, julmarknad !! Det är roligt att blogga igen :D :D :D

2007-11-15 @ 21:49:02
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0