Vattenkraft och basketmatch

Jag är så otroligt uttråkad. Allt jag gjort hittills är att skriva om vattenkraft! Kul söndag? 2 hela A4, Times new roman storlek 12. Men nu är jag klar tror jag, jag orkar inte mer. Sedan bär det av på match till Västertorp, var det nu ligger. Vi ska möta ett hörselskadat lag, så jag vet inte riktigt hur allt kommer gå till. Använder domarn visselpipa? Svar kommer, jag lovar.

Imorgon ska jag vara på Tibbles öppet hus. Jag blev mutad med biobiljett. Så kom och hälsa på mig i ITEK-rummet, ni som har vägarna förbi. Vi kommer ha såå kul.

Nej, vad jag är negativ. Jag ska bli bättre. Jag har ju som sagt nästa helg med Lilli och co på julmarknad att se fram emot. Hur kan man vara negativ då?

/Lollo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0