Min första lista, och sista?

( ) är kär i någon - bra början, där.
(x) cyklat utan händer - Typ tre meter?
( ) hatat kärlek - bara kärlekspar
(x) har/haft converse - från New York, som det ska va
(/) känt dig som ett as
(x) älskar att gunga - Frihetskänsla :P
(x) älskar någon så att det gör ont - Vänner och familj
(/) är höjdrädd - Klarar Empire State buildning, tror inte på London eye dock
(x) gjort dig själv illa - Inte med flit då
( ) är homosexuell endast på lördagar
( ) kysst dig själv i en spegel
(x) hoppat från ett fönster - Jag var väldigt rebellisk, jag rymde från landet.
(x) viskat i någons öra
( ) hånglat med en av samma kön
(x) hamnat på sjukhus - det var planerat, men ändå.
(x) förlorat någon du älskade
( ) dödat någon - I wish
(x) bakat sockerkaka 
( ) velat dö
( ) lyssnat på samma låt en hel natt - Inte natt, dag, Systrarna Graaf. På den tiden man köpte singlar.
( ) ätit godis istället för att gråta
(x) skrikit hora/bög till någon - Bög inte hora. Aldrig hora. Dubbelmoral.
(x) varit full
( ) varit hög
( ) varit ordlös - Jag önskar att jag hade varit det. 
(x) hatar värme - nar man ska sova :P
(x) har skrivit på någons arm
(x) har dissat någon som ringt på din mobil - Jag är lite dryg. Ibland.
(x) har hatat någon som du egentligen älskar - syskonkärlek, fjortisbråk.
(x) har ångrat dig
( ) varit svartsjuk - inte medvetet iaf :P
( ) har hostat blod - min mardröm.
( ) älskat i månljus
(x) tycker om kladdkaka
(x) har ätit middag med någon du tycker om
( ) tror på det övernaturliga
( ) har hatat dina föräldrar
( ) ätit jättemycket och sedan spytt - snarare tvärtom
(/) har hatat din kropp och ditt utseende - Komplex har vi alla i denna underbara värld.
(x) har spelat gitarr - jag hade den bara åt fel håll
(/) sjunger i duschen - gjorde
(x) skrikit dig hes av panik - Den kommer konstiga falsett skrik ut ur mig, ja jag vet.
( ) har sett någon dö - räknas typ flugor?
(x) har vibrerat av nervositet - The Hulk rollercoaster i Florida.
(x) har skrattat så du grät - Kan nästan inte skratta utan att gråta
( ) fått för dig att du är homo men kommit på att du inte är det - jag medelerar om detta händer ^^
(x) haft solen i ögonen med ett leende
(x) tagit någon på stjärten - bara på kul, lovar
( ) slängt porslin i väggen
( ) hatat hela världen
(x) sjungit till håkan hellström med någon du tycker om
( ) tycker att pengar är viktigare än nåt annat
( ) gillar inte då folk frågar dig saker
( ) drömmer ofta mardrömmar
( ) skulle kunna döda för någon
(x) har ett smeknamn
(x) somnat på golvet
( ) blivit kysst av någon som du aldrig trodde skulle kyssa dig
( ) hånglat på tunnelbanan
( ) åkt buss genom halva sverige
( ) kastat dig framför ett fordon -
( ) tågat genom staden med flaggor i skyn
(/) älskar någon som inte vet om det
(x) skrapat upp knäna
(x) tycker att krig är idiotiskt - tycker inte alla det? Nej juste, jag glömde.
(x) tuggat på ett grässtrå
(x) varit nära döden - I veckan faktiskt. Lastbilar borde inte få finnas i stan.
( ) hållit om en ko
( ) hållit i en orm
( ) varit så full att du inte kunnat gå
( ) trott att du varit odödlig
( ) varit på Darin konsert - HAHAHHAHAH. tack och lov att ja inte behover sätta ett kryss har!
( ) kastat din telefon i vattnet
(x) vaknat av att du gråter
( ) känt dig som ett får - what?
( ) drömt om svarta paraplyn - snart avbryter jag denna lista.
(x) haft läppstift
(x) har gråtit i någons närvaro
( ) älskar regn
( ) önskar sig ett liv med en speciell person
( ) har slagit till någon så att personen tappade andan
(x) har sprungit en kilometer utan uppehåll - ehm när jag var liten??
( ) har en studsmatta hemma
( ) har aldrig ätit fisk
(x) har sett en film mer än tjugo gånger - Pretty Woman 
(x) har skrattat så att du kissat på dig
( ) kysser med öppna ögon
(x) har glömt toalettdörren öppen vilket lett till en pinsam upplevelse
( ) gillar att städa
( ) har varit lunarnörd - användare inte nörd.
(x) har gråtit av lycka
( ) kan över tre språk
(/) har bra självförtroende - beror på dagshumöret.
(x) tror att jorden går under snart - global warming
( ) tror på gud
( ) älskar med en vibrator varje natt
( ) är en negativ jävel
( ) drömt att du varit död
( ) har aldrig druckit öl - haha, en mun typ?
(x) har en fobi - ormar
(x) trivs med din kropp
( ) har ätit kattmat en gång
(x) kysstes första gången innan en ålder av tio
( ) är dålig på att säga nej- Jag va, nu är jag strong !
( ) har någon gång känt dödslängtan
(x) avskyr matte
( ) tycker om att spela piano
(x) är en dagdrömmare
( ) har varit på hultsfredsfestivalen
( ) är vegetarian - tänkte bli, men nej.
(x) har tittat på stjärnorna med en varm känsla i bröstet
(x) vet vad kärlek är
(x) hade gosedjur som liten
( ) har varit på LAN
(x) har förlorat en nära vän
( ) diggar ögonbindlar, piskor och sexlekar
( ) ska flytta så snabbt som möjligt
(x) knarkar alvedon
(x) skriver dikter eller andra texter - blogg, och jag ordbajsar så fort jag får chansen annars också.
( ) är emot abort - en rättighet.
( ) snackar slang för att verka som en allmän idiot
( ) borstar aldrig håret
(x) har haft tandställning - mina hetaste år.
( ) faller nästan alltid för fel personer 
(x) tycker om britneys musik fastän du aldrig erkänner det - jag byter inte direkt radiokanal :P
( ) äter godis på skoltoaletterna
( ) vill att kungafamiljen ska avskaffas
( ) har strippat i cam någon gång
(x) skulle kunne ge vad som helst för någonting/någon just nu - resa till London med Lollo
( ) är mest sugen på sex på morgonen
( ) hatar mjölk
( ) har haft tungan i någons öra
( ) har cuttat dig i fingret på ett papper och sagt JÄVLA FITTA! - aldrig fitta.
( ) vet hur det är att tappa andan av någons skönhet
(x) sett på family guy
( ) har gått/ska gå på bal
( ) tycker att alla som inte kan slåss är veklingar
( ) har snusat
(x) har rökt
( ) har rökt gräs
( ) verkligen hatar att gå till tandläkaren
(/) tycker att jesus verkar varit en trevlig prick
(x) har dansat på scen
(x) gillar att kasta folk i snön och snömula dom tills dom ber om nåd - inte för att jag brukar vara överst.
( ) vet hur det är att älska någon som är alltför långt borta
(x) älskar någons leende 
(x) har syskon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0