Snart är det jul...

... och jag är mer redo än någonsin. Varje år lovar jag mig själv att jag inte ska stressa, att jag verkligen ska njuta av julstämningen och julgranen, julshoppingen och all choklad. Men det blir likadant varje år - stress stress och en panikrunda i Täby C den 23:e. Men inte i år. Jag har faktiskt köpt första julklappen! Rekord! Det är bokrea och där hittade jag en bok som skulle passa utmärkt till farfar, till ett väldigt bra pris. Och mormor vill som vanligt ha önskelistorna i oktober, så den är skriven också :) Och två julmarknader är inskrivna i kalendern. Jag är som sagt mer redo än någonsin!

Lollos önskelista (ett urdrag):

- Mobil
- Sex and the city shoebox, säsong 1-6
- Yoga video och matta (jag är stelare än en pinne)
- Pengar
- mm.

God jul i förskott / Lollo


Kommentarer
Postat av: Lilli

klockren arne weise !
Vet du vad jag önskar mig? Att Primark öppnar i min källare, endast för oss.

2007-10-30 @ 12:55:22
URL: http://Lilliochlollo.blogg.se
Postat av: Lollo

det önskar jag också! och att arne is back in business!

2007-11-07 @ 10:35:27
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0