Times square can't shine as bright as... Sweden?

image

Cool? Jag vet. I helgen kommer jag inte att se lika cool ut då jag kommer att ta hand om min kusin, men det finns ju hopp om att man kan se ut såhär under sitt au-pair år i New York. Jag längtar ! Jag vill packa mina väskor och åka nu ! Jag vill spendera mina fredagar runt Times Square, Lördagar i Soho, söndagar i Central Park, måndagar i battery park, tisdagar i Brooklyn, onsdagar i Little Italy, och torsdagar i tribeca. Så kan jag tänka mig att bo på Staten Island och medans jag solar titta ut på Manhattan's skyline. På Staten Island vill jag köra en stor amerikanare till Ben & jerry's, Starbucks, Baskin Robbins, taco bell och till något megastort mall. Där ska jag fynda, och tänka att Sverige suger.

/Lilli

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0