Jag lever

Hej!
Jag lever.
Jag hittade ut ur skogen på orienteringen, tack vare lite hjälp av två snälla killar med bra lokalsinne. Fast helt dåliga var vi inte, det gick bra i början i alla fall...
Jag har haft fullt upp den här veckan, jag har:

- Tränat 2 ggr
- Vart på möte med fadderföretag (ITEK:s projektarbete)
- Skrivit ett prov
- Jobbat 2 ggr
- Vart på Cirque de Solei, som var bra men lite flummigt (men det vågar jag inte säga till mamma, biljetterna var tydligen väldigt dyra)
- Orienterat en bana som är 8 km fågelvägen (och den vägen tog inte vi)

Som sagt, fullt upp. Därför skulle man kunna tycka att det ska bli skönt att komma utanför stan (landet) och vila upp sig, men icke. Det ska bli riktigt jäkla tråkigt. Och regnigt. Och jobbigt, för jag måste plugga. Men jag kan alltid drömma om Lilli och Lollo's Londonresa som ska bli av. Därmed basta.
/Lollo

PS: Bifogar kul bild på Tyra. Hon är inte alltid sådär "fierce", som hon själv uttrycker det:

image230


Mohahaha...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0