Kjol-galen

Jag har precis kommit hem från Täby C, där jag brände mina sista slantar. På vad? Tråkiga nödvändiga saker som nagellack, hårspray och eye-liner. En mössa köptes i och för sig, men annars inget roligt. Så, nu blir jag ledsen då jag hittar en helt underbar kjol på hm.se. Dels för att jag inte har pengar och kan bara köpa nödvändiga saker, och dels för att jag har alldeles för många kjolar för att den ska räknas som nödvändig.

- Kjol, 198 kr, H&M

Har för övrigt fått reda på vart i Italien vi ska med italienskan: Pisa, Florens, Bologna och Venedig!!! Jag längtar ihjäl mig! Jag har alltid velat åka till Pisa och Venedig, och Bologna och Florens ska vara fina städer. Och italienare är inte så dumma de heller...

     

/Lollo


Kommentarer
Postat av: Lilli

Det är en sådan kjol jag vill ha ! :D Jag måste göra ett kontoutdrag imorgon :P Du kommer att älska Venedig, det var helt great ! puss

2007-09-18 @ 18:54:45
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0