Ladies and Gentlemen this is your captain speaking___I'm off to Dublin !

Jag har lyckats ! Resväskan är ett avslutat kapitel, det har varit jobbigt men nu är den klar. Den där Resväskan och jag ska till Dublin imorgon, någon som fattar det bättre än jag?

Det finns en liten måste sak att göra, ta ett kort tillsammans med rödhåriga irländare. Det vore så sjukt att ha. Lollo, du kan förvänta dig ett kort. Jag och mamma har så kul åt att gamlingarnas adresser är nedpakade och Lollos såklart. Men det är en fin tradition, en bra tradition.


Ha det så bra här hemma i Sverige (känns det inte bra att säga så?)!

/Lilli 


Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag ser fram emot ett kort ;) Ha det så bra!

2007-09-13 @ 17:53:27
URL: http://lilliochlollo.blogg.se
Postat av: frida

åh, dublin låter kul!! ha så trevligt.
/F

2007-09-13 @ 22:08:07
URL: http://fridalagergren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0