Måndag

Idag kommer Lilli hem från Dublin :) Det ska bli kul att se och höra vad hon hittat på och framför allt shoppat. Jag gav henne lite tips innan om en affär som heter Primark (eller Pennys i Irland) som har väldigt billiga grejer. Mycket skit men också mycket fint. När jag var i Brighton i somras handlade jag massor där. Eftersomd det är så otroligt billigt så kan man köpa så otroligt mycket!

Jag ljög förut när jag sa att jag var pank. Det var jag inte, men nu är jag det! I helgen var jag och lillasyster i stora staden (stockholm) för att hitta stövlar till henne. Det slutade med att jag kom hem med en rutig skjorta och en jeanskjol. Det som inte fick hända hände. Nu kan jag tala om att jag har 0 kr på kontot, men jag hade på mig kläderna idag och kände mig så fin så fin. Jag lägger upp foton sen (på kläderna - inte dagens outfit, det är tabu sen Alex Schulmans bilder).

Nu ska jag gå och laga pannbiff och koka potatis. Det blir husman hemma hos oss idag, nästan lite vägkrogs-mat. Jag känner mig som en långtradar-chaffis. Den rutiga skjortan har jag redan, det är bara kepsen och gällivare-hänget som saknas...

image225


/ Lollo

Kommentarer
Postat av: Lilli

HAHA LOLLO ! Hur var autobahn idag egentligen?

2007-09-18 @ 18:55:59
URL: http://lilliochlollo.blogg.se
Postat av: Lollo

Jodå, autobahn var autobahn ;D Hur var Dublin?

2007-09-19 @ 18:30:43
URL: http://lilliochlollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0