Pank så pank

Jag tror aldrig att jag varit såhär pank i hela mitt liv. Nånsin. Jag har 0.00 kr på kontot, 0.00 kr på mobilen (så skicka inget sms för jag svarar inte) och 0.00 kr i plånboken. Och såhär pank kommer jag att förbli tills den 1 oktober. Wihoo. Men jag kommer i alla fall ha pengar på Topshops vip-kväll (för alla elle-prenumeranter) då jag har 20% på allt. Jag får ta med en gäst - så smöra på!

Jag är också ledsen för få inlägg på senare tid, men jag har provtider. 3 prov på 4 dagar! Tur att jag inte har nån fritid nu när jag är pank så att jag inte har någon ursäkt att inte plugga. Men snart är det över, och snart kommer pengarna och då tycker jag att jag och Lilli tar och ses.

image228


Puss puss /Lollo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0